O nákupu
Doprava a platba
V elektronickém obchodu KUTIL.cz si můžete vybrat z několika způsobů dopravy a platby vašeho zboží. Využijte možnost dopravy zdarma při objednávce nad 2 000 Kč (platí pro ČR a mimo nadrozměrné zásilky) nebo při osobním odběru na prodejně v Pardubicích!
Při objednání v pracovní den do 12:00 expedujeme objednávku ještě dnes!
Platí pro jednoduché objednávky (do 10 položek a mimo nadrozměrné zásilky) a samozřejmě pokud je zboží skladem. Pokud máte větší objednávku či objednáváte po 12:00 a zboží potřebujete druhý den, zavolejte, dohodneme se individuálně dle aktuální vytíženosti.
Způsoby dopravy
1. Osobní odběr – na kamenné prodejně v Pardubicích. Vyčkejte na výzvu k odběru zboží, kterou odesíláme, když je objednávka připravena. Zboží pro vás bude rezervováno po dobu 5 pracovních dnů.
2. Rozvoz KUTIL – v Pardubicích a dle našich kapacit i v okolí do 20 km, možno sjednat individuální čas doručení.
3. GLS balík – pro zboží skladných rozměrů do hmotnosti 40 kg a délky 200 cm, které můžeme zabalit do krabice pravidelného tvaru. Zda lze vámi vybrané zboží odeslat prostřednictvím GLS, budete informováni v košíku. Dopravce doručí vaši zásilku následující den od expedice přímo k vám domů nebo třeba do kanceláře. GLS nabízí SMS avizaci s orientačním časem doručení v rozmezí 3 hodin, možnost platby dobírky platební kartou a široký výběr možností doručení FlexDeliveryService. Přesný čas doručení nemůžeme ovlivnit.
4. GLS ParcelShop (ShopDeliveryService) – pro zboží skladných rozměrů do hmotnosti 10 kg a délky 100 cm, které můžeme zabalit do krabice pravidelného tvaru. Zda lze vámi vybrané zboží odeslat prostřednictvím GLS Parcelshop, budete informováni v košíku. Zásilka bude k vyzvednutí následující pracovní den od expedice ve vámi zvoleném Parcelshopu a máte na její vyzvednutí 5 pracovních dní. GLS vám odešle SMS a e-mailovou avizaci a informační e-mail se všemi potřebnými informacemi po odeslání zboží.
5. Česká pošta - Balík Do ruky – pro zboží do hmotnosti 50 kg a délky 200 cm. Dopravce doručí vaši zásilku následující den od expedice přímo k vám domů nebo třeba do kanceláře. Avizace probíhá formou SMS nebo e-mailem, je možnost sjednat večerní doručení ve vybraných lokalitách. Informační e-mail se všemi potřebnými informacemi dostanete po odeslání zboží, můžete si upravit čas nebo způsob doručení či nechat uložit zásilku na poště, vše prostřednictvím internetového formuláře.
6. Česká pošta - Balík Na poštu – pro zboží do hmotnosti 31,5 kg a délky 200 cm. Zásilka bude k vyzvednutí následující pracovní den od expedice na vámi zvolené poštovní pobočce. Česká pošta vám odešle SMS a e-mailovou avizaci a informační e-mail se všemi potřebnými informacemi po odeslání zboží.
7. Toptrans – pouze pro zboží nevyhovující svými rozměry či hmotností limity balíkových přepravních služeb (např. žebříky, kárky, popelnice apod.). Dopravce doručí vaši zásilku následující den od expedice, ta se ale může o den protáhnout. Platba dobírky je možná v hotovosti i kartou. Dopravce zasílá informační e-mail se všemi potřebnými informacemi po odeslání zboží a před doručením řidič přes sms avizuje časové okno doručení. Přesný čas doručení ovšem nemůžeme ovlivnit.
8. Doprava na Slovensko - zásilky přepravuje GLS Slovakia, obvykle je doručí za 2-3 dny. Dopravce předem avizuje časové okno pro dodání, přesný čas doručení však neovlivníme.
Cena dopravy
Objednávky nad 2000,- Kč: zdarma (platí po celé ČR, neplatí do zahraničí, pro nadrozměrné zboží a rozvoz KUTIL)
Přepravní společnost GLS: 99,- Kč (platí po celé ČR, neplatí do zahraničí a pro nadrozměrné zboží)
GLS ParcelShop: 89,- Kč (platí po celé ČR, neplatí do zahraničí a pro nadrozměrné zboží)
Česká pošta (balík Do ruky): 139,- Kč (platí po celé ČR, neplatí do zahraničí a pro nadrozměrné zboží)
Česká pošta (balík Na poštu): 129,- Kč (platí na pobočkách České pošty po celé ČR, neplatí do zahraničí a pro nadrozměrné zboží)
Převzetí při osobním odběru: zdarma
Rozvoz KUTIL: 149,- Kč (nevztahuje se na něj doprava zdarma od 2000 Kč)
Dobírka: 50,- Kč
Nadrozměrné zásilky: od 199,- Kč
U vybraných produktů přesahujících rozměry běžného balíku jsme nuceni pro zachování příznivé ceny zboží účtovat vyšší cenu přepravy. Zboží je označeno štítkem, cena přepravy se zobrazí v košíku. Pokud chcete zaslat nadrozměrnou zásilku na Slovensko, kontaktujte nás kvůli individuálnímu nacenění.
Doprava na Slovensko: 199,- Kč. Na dopravu na Slovensko se nevztahuje doprava zdarma od 2000 Kč.
Kurz Kč/EUR je středovým kurzem České národní banky k poslednímu dni předchozího měsíce.
Doručujeme i do jiných evropských zemí, kalkulaci zašleme na požádání.
Způsoby platby
1. Hotově či platební kartou při osobním odběru – neplatíte nic za poštovné a balné, zboží pro vás bude zdarma připraveno k vyzvednutí na naší prodejně (viz Adresa prodejny) zpravidla ještě týž den. Vyčkejte prosím na výzvu k odběru zboží.
2. Online platba GoPay – platba pomocí platební brány GoPay zahrnuje možnost platby kartou a rychlé převody u vybraných bank. Platba je připsána obvykle během několika minut. Využít můžete i dalších platebních metod, jako jsou: GoPay účet, Premium SMS, m-platba, Bitcoin, superCASH.
3. Bankovním převodem (platba předem) – po dokončení nákupu obdržíte potvrzující email s informacemi k platbě (částka, číslo účtu, variabilní symbol a další potřebné informace k rychlé a bezproblémové platbě). Zboží bude expedováno v momentě připsání částky na náš účet.
4. Dobírka – zboží bude expedováno v co nejkratším možném čase po obdržení objednávky, vy platíte přepravci hotově při předání zboží. U České pošty, GLS i Toptransu se dá platit kartou. Za dobírku je účtován příplatek 50 Kč.
5. Odběr na fakturu – jen pro smluvní partnery a vybrané státem zřizované instituce.
Jak nakupovat
Nakupování na KUTIL.cz není nic složitého! Vytvoření objednávky trvá zákazníkovi s průměrnými počítačovými znalostmi do 5 minut.
7 jednoduchých kroků k pohodlnému nákupu:
a) vyhledání zboží
b) vložení zboží do virtuálního nákupního košíku
c) výběr způsobu dopravy a platby
d) vyplnění dodacích údajů
e) rekapitulace - kontrola a shrnuté objednávky
f) odeslání objednávky
a) Vyhledání zboží
Pokud víte název, typ zboží nebo označení výrobce produktu, který hledáte, začněte jej psát do vyhledávání v horní liště. Náš našeptávač vám již poradí.
Pokud si chcete vybrat z širší nabídky, využijte našeho menu v levém sloupci, nebo zadejte do našeptávače obecný název vámi hledaného produktu (např. "bruska", "vrut", "žebřík" aj.) a stiskněte enter. Výsledky hledání můžete dále omezit např. dle výrobce, ceny, skladovosti atd.
Pokud znáte náš interní kód, můžete vyhledat zboží i podle něj.
b) Vložení zboží do nákupního košíku
Nyní jste si vybrali konkrétní produkt. Vložte jej do svého nákupního košíku stisknutím tlačítka "Vložit do košíku". Pokud nakupujete spojovací materiál či jiné produkty s variantami, je možné vložit do košíku více variant (rozměrů) najednou, zvolením příslušného počtu ks a stisknutím "Vložit vše vybrané do košíku". Nyní se nacházíte v nákupním košíku a můžete dokončit objednávku, nebo "pokračovat" v nákupu. Váš košík si vámi zadané zboží pamatuje a můžete se do něj vždy vrátit za pomoci tlačítka v pravém horním rohu.
Pokud máte již vloženo všechno požadované zboží, vše zkontrolujte. V košíku můžete upravit "počty kusů", nebo zboží odstranit pomocí křížku za cenou zboží. Systém vás sám informuje, za jakou částku je třeba ještě nakoupit, abyste měli nárok na dopravné a balné zdarma. Pokud již jste se stavem košíku spokojeni, přejděte k výběru dopravy a platby.
Pokračujte stisknutím "Na dopravu a platbu".
c) Výběr způsobu dopravy a platby
Zvolte prosím způsob dopravy a platby, poté pokračujte na "dodací údaje" tlačítkem vpravo dole.
d) Vyplnění dodacích údajů
Vyplňte vaše osobní a fakturační údaje. V případě nákupu na firmu vyplňte firemní údaje. V případě potřeby dodání zboží na jinou adresu, než je fakturační, je třeba uvést i doručovací adresu. Údaje prosím vyplňte pečlivě a pravdivě, včetně telefonního čísla, abyste mohli být kontaktování v případě potřeby a aby dopravce mohl bezproblémově zboží doručit na vaši adresu. Bez správně vyplněného mobilního čísla vám dopravce nebude moct odeslat informační zprávu o doručení.
Pokračujte tlačítkem "Na souhrn a odeslání".
e) Rekapitulace objednávky
Ještě jednou prosím zkontrolujte všechny vámi zadané údaje a odešlete objednávku stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku" níže na stránce. V případě nesrovnalostí se můžete vrátit k předchozím krokům a informace upravit.
f) Odeslání objednávky
Pokud je vše uvedeno správně, zaškrněte souhlas s Obchodními podmínkami a klikněte na "ODESLAT OBJEDNÁVKU". Vaše objednávka je tímto zaevidována a na vámi uvedenou e-mailovou adresu vám přijde potvrzující zpráva.
Bez kliknutí na "odeslání objednávky" se Vaše objednávka neuloží!
Vyřízení vaší objednávky
O stavu vaší objednávky vás budeme informovat na vámi zadanou e-mailovou adresu. Po odeslání objednávky vám přijde automatický e-mail, který potvrzuje, že jsme vaši objednávku zaevidovali, spolu s pokyny pro případnou platbu na bankovní účet. V okamžik, kdy bude vaše zásilka předána přepravci či připravena k osobnímu odběru, obdržíte další zprávu.
Pokud jste v tomto návodu nenalezli odpověď na to, co hledáte, neváhejte nás kontaktovat, na vaše dotazy se těší náš vyškolený tým!
Nahoru
Obchodní podmínky
společnosti Železářství KUTIL, s.r.o. pro prodej zboží a služeb prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese https://www.kutil.cz platné od 1.5.2016.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Železářství KUTIL, s.r.o., se sídlem nábřeží Závodu míru 2712, 53002 Pardubice, identifikační číslo: 25950070, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové oddíl C, vložka 16890 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník “) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese https://www.kutil.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží či služby (dále jen "zboží") od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky, není-li uvedeno jinak.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na příslušné tlačítko v posledním kroku objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3.9. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinnen dodat zboží za cenu uváděnou v elektronickém obchodě, pokud při zveřejňování ceny došlo k zjevnému omylu, a cena uváděná očividně neodpovídá obvyklé ceně zboží.
3.10. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem "na dotaz", v případě, že není schopný toto zboží od dodavatele zajistit. Také právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu v závislosti na způsobu dopravy zboží následujícími způsoby: v hotovosti v provozovně prodávajícího; v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce; bezhotovostně převodem na účet prodávajícího uvedený v potvrzení objednávky (dále jen „účet prodávajícího“); bezhotovostně prostřednictvím platebního systému nabízeného v objednávce; bezhotovostně platební kartou.4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4.9. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího [email protected].
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů,zejména: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
9.10 Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Železářství KUTIL, s.r.o., nábřeží Závodu míru 2712, 53002 Pardubice, adresa elektronické pošty [email protected], telefon 466 530 970.
V Pardubicích dne 1.1.2014
Obchodní podmínky platné do 31.12.2013
Vzorový reklamační list
Adresát: Železářství KUTIL, s.r.o., nábřeží Závodu míru 2712, 530 02 Pardubice
Jméno reklamujícího: | ...................................................................................................... |
Adresa: | ...................................................................................................... |
Telefon: | ...................................................................................................... |
Email: | ...................................................................................................... |
Prodejní doklad: | ...................................................................................................... |
Datum prodeje: | ...................................................................................................... |
Reklamované zboží: | ...................................................................................................... |
Popis závady: | ...................................................................................................... |
Datum a podpis reklamujícího: ......................................................................................................
Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, předejdete tak možnému prodloužení doby reklamace. U reklamace akumulátorů je vyžadováno dodání používané nabíječky a naopak k nabíječce akumulátor.
Vzorový formulář pro odstoupení do smlouvy
Adresát: Železářství KUTIL, s.r.o., nábřeží Závodu míru 2712, 530 02 Pardubice
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
......................................................................................................
Jméno spotřebitele: | ...................................................................................................... |
Adresa: | ...................................................................................................... |
Telefon: | ...................................................................................................... |
Email: | ...................................................................................................... |
Prodejní doklad: | ...................................................................................................... |
Datum objednání zboží: | ...................................................................................................... |
Účet pro vrácení kupní ceny: | ...................................................................................................... |
Datum a podpis spotřebitele: ......................................................................................................
Nejčastější otázky (FAQ)
Potřebujete poradit? Možná svou odpověď najdete tady. Pokud ne, zavolejte nám na 466 530 970.
-
Kdy očekávat balík s objednávkou?
Když si objednáte v pracovní den do 12.00 zboží menšího rozsahu (do 10 položek a mimo nadrozměrné produkty) a vše je skladem, pošleme vám ho ještě ten den!
Pokud jste objednávku nestihli během dopoledne a zboží potřebujete hned druhý den, zavolejte na číslo 466 530 970 a domluvíme se. V případě, že zboží nebo jeho část skladem není, dáme vám e-mailem vědět přibližný termín naskladnění a odeslání.
Balíky k vám přepravují dopravci Česká pošta, GLS a TOPTRANS. Zásilky běžně doručují do následujícího pracovního dne.
-
Co se stane, když mě dopravce GLS nezastihne doma?
V takovém případě nezoufejte. Ráno v den doručení vám GLS pošle e-mail a SMS s tříhodinovým intervalem, ve kterém vám balík přiveze. Pokud vás nezastihne, přijde vám další e-mail – s odkazem na aplikaci GLS Delivery Manager, v níž si vyberete z různých možností dalšího doručení (nové datum, jinou adresu nebo přesměrování balíku do GLS ParcelShopu).
Když se ani druhý pokus nezdaří, máte ještě třetí šanci. Navíc v okolí každého GLS depa si můžete nechat balík doručit i po pracovní době (17.00-20.00), zvolit si to můžete přes aplikaci GLS Delivery Manager.
-
Jsem ze Slovenska. Posíláte balíky i k nám?
Ano, myslíme i na slovenské sousedy. Balíky přepravuje dopravce GLS Slovakia za cenu 199 Kč (s DPH). Zboží máte doma zpravidla za tři dny. Pokud chcete zaslat na Slovensko nadrozměrnou zásilku, kontaktujte nás kvůli individuálnímu nacenění.
Zboží hradíte v eurech (v případě dobírky i platby předem). Kurz Kč/EUR je středovým kurzem České národní banky k poslednímu dni předchozího měsíce.
-
Jakým způsobem můžu zaplatit internetovou objednávku?
Uhradit ji můžete prostřednictvím platební brány GoPAY, převodem na účet, dobírkou nebo při osobním převzetí na prodejně. Brána GoPAY umožňuje platbu kartou a rychlé převody do většiny bank.
-
Můžu u vás platit kartou?
Ano, na prodejně můžete platební kartou uhradit běžný nákup stejně jako internetovou objednávku. Také dopravci GLS a Česká pošta umožňují zaplatit dobírku platební kartou.
-
Prodáváte dárkové poukazy?
Ano, nabízíme dva typy dárkových poukazů, které nejsou zaměnitelné.
- Tištěný - Ten můžete zakoupit a uplatnit pouze na naší kamenné prodejně. Obdarovaný může poukazem zaplatit jen nákup přímo na prodejně (nikoli objednávku na e-shopu KUTIL.cz). Je to ideální volba pro kutily z Pardubic a okolí, kteří si mohou zboží vybrat rovnou u nás v obchodě.
- Elektronický - Poukaz lze zakoupit a uplatnit pouze na e-shopu KUTIL.cz. Přijde vám v elektronické podobě (e-mailem do 2 pracovních dnů) a obdarovaný jím může zaplatit jen nákup na e-shopu KUTIL.cz. Může ale při uplatnění poukazu zvolit i osobní odběr a zboží si na prodejně vyzvednout. Tento typ poukazu se skvěle hodí, pokud to má obdarový k nám do Pardubic daleko.
Elektronické poukazy prodáváme v hodnotách 500, 1.000, 2.000 a 5.000 Kč. V případě zájmu vyrobíme poukaz i v jiné hodnotě (kontaktujte nás na [email protected]).
Jak poukaz zakoupit?
Vložte do košíku jeden či více poukazů v hodnotách, které vám vyhovují. V košíku zvolte dopravu "e-mailem" a zaplaťte přes platební bránu GoPay nebo převodem z účtu.
-
Co mám dělat, když jsem dostal Cihlu pro kutila?
Rozbili jste svou Cihlu pro kutila a objevili v ní kartičku s kódem? Skvělé! Teď ale nevíte, co s tím dál a jak kód uplatnit na našem e-shopu?
Stačí se řídit pokyny, které jsou u cihly uvedené:
1) Otevřete si webovou stránku www.manboxeo.cz/cihla.
2) Tam zadejte kód z kartičky a své křestní jméno.
3) Zobrazí se vám nový kód, který už můžete uplatnit na našem e-shopu.
Pokud jste z Pardubic, pozor: s kartičkou ani kódem nelze platit přímo na prodejně. Vždy si zboží musíte objednat na KUTIL.cz, kde v košíku zadáte nový kód. Pak už si připravené zboží můžete na prodejně vyzvednout. (Cihly nevyrábíme my, ale firma Manboxeo, proto je potřeba vždy kód z cihly proměnit na kód platný u nás.)
-
Chci poradit s výběrem zboží. Můžu se na vás obrátit?
S jakýmkoli dotazem můžete zavolat na číslo 466 530 970 nebo poslat e-mail na [email protected]. Náš školený tým vám poradí.
Nebo nás navštivte na prodejně. Ta je otevřená od pondělí do pátku (7.30-18.00) a v sobotu dopoledne (8.00-12.00).
Spoustu rad, jak vybrat vhodné nářadí pro vaši potřebu, najdete v našem blogu. Každý týden tam přibývá článek plný rad a tipů pro všechny kutily, zahrádkáře a stavaře.
Několik častých dotazů najdete i tady:
-
Jakou zvolit správnou hmoždinku?
Musíte vědět, co a do čeho chcete kotvit (do betonu, plné cihly, duté cihly, sádrokartonu apod.) Kromě našeho týmu vám pomůže i průvodce světem hmoždinek Fischer.
-
Co znamenají zkratky v popiscích šroubů, vrutů, matek a dalšího spojovacího materiálu?
Zkratky označují jednotlivé povrchové úpravy.
A2 nebo A4 jsou třídy nerezu. V takovém případě je z nerezu vyroben celý šroub.
Zn nebo ZnB znamená u šroubů, matek a podložek bílou (stříbrnou) pozinkovanou úpravu, ZnŽl pak žlutý pozink (nejčastěji u vrutů).
Další zkratky materiálů: Ms = mosazná; Fe, St nebo Steel = železná; Al = hliníková; Cu = měděná.
Nahoru